Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Γράμμα στο Θεό

«Θεέ μου, σε ευχαριστώ», έγραψες  στο χαρτί που κρατούσες και σταμάτησες.
Ακουμπισμένη αναπαυτικά πάνω μου, κοίταξες τις λευκές γραμμές  χωρίς να ξέρεις τι ακριβώς ήθελες να γράψεις και πώς.
Γράμμα στο Θεό? Άλλο κι ετούτο. Όλα θα μπορούσα να τα περιμένω από σένα αλλά να αρχίσεις αλληλογραφία με το Θεό? Ας το δω κι αυτό στη ζωή μου.
Δάγκωσες την άκρη του μολυβιού και κοίταξες το ταβάνι προσπαθώντας να βρεις τις λέξεις με τις οποίες θα συνέχιζες.  Ένας πανικός με κυρίευσε όταν κατάλαβα ότι και εκείνο το βράδυ όπως πολλά άλλα, θα ήταν μακρύ και επίπονο, αφού είχες σκοπό μάλλον να το ξενυχτίσεις.
«Θέλω να σε ευχαριστήσω για όσα σου ζήτησα και μου τα πρόσφερες», έγραψες.

Θυμήθηκες  τη Μαρίζα, μια Βραζιλιάνα από αυτές που η εμφάνισή τους δεν παραπέμπει σε Κόπα Καμπάνα, Ρίο και καρναβάλια, κοντή και πέραν του κανονικού στρουμπουλή αλλά γελαστή και αισιόδοξη. Σου  είπε  την ιστορία της και για το πώς βρέθηκε στην Ελλάδα, χωρισμένη από τον Έλληνα ναυτικό που είχε γνωρίσει σε κάποιο λιμάνι της πατρίδας της, με ένα μικρό παιδί, χωρίς σπίτι, χωρίς δουλειά. Σύντομα η Μαρίζα, απέκτησε ένα άνετο σπίτι και τη δική της επιχείρηση που πήγαινε πολύ καλά. Τι ήταν αυτό που άλλαξε ριζικά τη ζωή της?
«Δεν είχα τίποτα και ήμουνα απελπισμένη», σου είχε πει και συνέχισε.  «Ξαφνικά θυμήθηκα ότι  είχα το Θεό. Είμαστε όλοι παιδιά Του και όπως κάθε γονιός, θέλει κι Αυτός να είμαστε ευτυχισμένοι. Έκατσα λοιπόν και Tου έγραψα ένα γράμμα. Του ζητούσα να μου δείξει το δρόμο για να προχωρήσω στη ζωή μου και να μου φέρει αυτά που πραγματικά ήθελε η ψυχή μου. Αφού το έγραψα, κάθισα και περίμενα να μου απαντήσει. Και Αυτός μου απάντησε. Μέσα σε λίγες μέρες συνέβησαν πράγματα που μου άλλαξαν τη ζωή. Κάποιος μπορεί να πει ότι ήταν τύχη όμως εγώ ξέρω ότι ήταν ο Αυτός».

Συχνά τη θυμώσουν τη Μαρίζα αλλά τη θεωρούσες υπερβολική και τη κορόιδευες. Εδώ θα σου θυμίσω την παροιμία που λέει : Ότι κοροϊδεύεις το λούζεσαι.
Και βρέθηκες σε παρόμοια κατάσταση με τη Μαρίζα και το έγραψες το γράμμα. Και ότι Του ζήτησες σου το έφερε στη πόρτα σου.
Τέλος καλό όλα καλά.

Μπράβο σου όμως που δεν ξέχασες την καλή σου ανατροφή και θέλεις να πεις και ένα ευχαριστώ. Πάλι καλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου