Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Να συστηθώ

Είναι μεγάλο το βάρος που κουβαλάω. Όχι δε μιλάω για το κεφάλι που ακουμπάει επάνω μου κάθε βράδυ. αλλά για τα όσα μοιράζεται το κεφάλι αυτό μαζί μου, λίγο πριν παραδοθεί στον ύπνο. Σκέψεις, όνειρα, αναμνήσεις, γεγονότα.
Αποφάσισα να μην είμαι τόσο ...εχέμυθο και να τα βγάλω κι εγώ από μέσα μου. Ουφ.... να ανασάνω κι εγώ λίγο βρε αδερφέ. Δεν το κρύβω ότι έχω αγανακτήσει με τα ξενύχτια γιατί κάποιες φορές ο ύπνος έρχεται σύντομα. Κάποιες άλλες όμως, (και είναι οι περισσότερες) περιμένω και περιμένω να κοιμηθεί αλλά τίποτα. Οι σκέψεις έρχονται η μια πίσω από την άλλη μέχρι που,κουρασμένο (το κεφάλι!!!) και αγανακτισμένο από την αϋπνία, αρχίζει να μετράει προβατάκια. Ε...εκεί τα παίζω. Αν είχα ζωντανά όλα αυτά τα προβατάκια που μετράει, θα ήμουνα ο πλουσιότερος τσέλιγκας της επικράτειας.
Ας μη ξεφεύγω όμως από το θέμα μου. 
Ότι έχω ακούσει ή θα ακούσω από δω και πέρα, θα το βγάλω στη δημοσιότητα και ο Θεός βοηθός. Άλλωστε, ένα απλό μαξιλάρι είμαι. Ποιος θα με κατηγορήσει και γιατί, ....ε?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου